Повреден / подбит / надраскан аспиратор
Решение
При откриване на повреди при разпечатване на аспиратора:
Незабавно се свържете с дистрибутора, за да го уведомите за откритите повреди, които са предизвикани, докато уредът е бил транспортиран. Ще намерите телефонния номер на дистрибутора на фактурата или документа за доставка.
Не се опитвайте да свържете или използвате уреда.
При откриване на повреда след монтаж / използване за първи път:
Свържете се с дистрибутора, за да го уведомите за повредата.
Заявка за сервиз:
Ако е възможно, когато се свържете с упълномощения сервизен център, дайте информация за повредения компонент.
Закупете нови части / компоненти от нашия уеб магазин.
Беше ли полезна тази статия?
Свързани статии
- Аспираторът спира по време на употреба
- Абсорбаторът е запушен
- Аспираторът не започва да работи
- Заседнал / счупен бутон на аспиратор
- Карбонови филтри на аспиратор – почистване, дълъг живот
- Функцията Hob2Hood не работи с абсорбатора
- От абсорбатора капе вода
- Как да използвате функцията Electrolux Hob²Hood®
- Аспираторът издава тракащ звук/ шум
- На дисплея се показва съобщение „8.8“