Котлонът показва съобщение "––"

Решение

Проблем:

  • Котлонът показва съобщение за грешка ""––""
  • Дисплеят на котлонът показва линия
  • Прозвучава звуков сигнал, котлонът се изключва

Приложимо към:

  • вграден електрически котлон
  • самостоятелна готварска печка с електрически котлон
  • вграден индукционен котлон
  • самостоятелна готварска печка с индукционен котлон

Решение:

1. Съобщението ""––"" указва, че е в действие функция Автоматично изключване.

Функция Автоматично изключване деактивира плочата, ако:

  • Всички зони за готвене са изключени
  • След включване на плочата не зададете степен на нагряване,
  • Разлеете течност или оставите някакъв предмет (съд, кърпа и др.) на командното табло за повече от 10 секунди. Прозвучава звуков сигнал и котлонът се изключва. Отстранете предмета или почистете командното табло.
  • Ако котлонът стане твърде горещ (напр. когато водата в тенджерата изври). Оставете зоната за готвене да се охлади преди да използвате отново котлона.
  • Не спрете зоната за готвене или промените степента на нагряване. След известно време ""––"" светва и плочата се деактивира.

2. Свържете се с оторизиран сервизен център

Ако съветите по-горе не решат проблема, препоръчваме да поискате посещение от сервизен техник.

Запишете си кода на съобщаваната грешка и го цитирайте, когато искате посещение от техник. Това няма да реши вашия проблем, но ще помогне на техника ни да установи причината за проблема.

  • Съобщете код на грешка: НC

Предупреждение: Не препоръчваме използването на уреда докато проблемът не бъде изцяло решен. Изключете уреда от контакта и не го включвайте отново докато не сте сигурни, че всичко е наред.

Беше ли полезна тази статия?